Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Που είναι οι γυναίκες βρέ Ιταλοί ;;


Αγαπητοί φίλοι των κόμικς και του mycomics.gr
Άλλο ένα ανάλαφρο καλοκαιρινό κομικσο-θέμα..!!!
Παρακολουθώντας εξ’αποστάσεως τους φίλους συλλέκτες ελληνικών παλαιών κόμικς μέσα από αυτό το blog αλλά και από τα άλλα ομοειδή, διαπιστώνω ότι μεγάλη μερίδα από αυτούς είναι παθιασμένοι με τα γνωστά μας Μπλέκ – Ζαγκόρ – Όμπραξ.
Παρ’όλο που αυτά τα κόμικς ήταν της εποχής μου δεν υπήρξα φανατικός τους αναγνώστης. Αν όμως τύχαινε κανένα στα χέρια μου το διάβαζα αλλά και πάλι δεν με παρακινούσε να γίνω τακτικός του αναγνώστης. Εξαίρεση ίσως ήταν η περίοδος που έβαζε πολλές ιστορίες, μεταξύ αυτών και με τον Φλας Γκόρντον.
Καμιά φορά αναρωτιέμαι το γιατί. Γιατί όχι και εγώ αφού τόσοι και τόσοι είναι φανατικοί αναγνώστες. Και μάλλον έχω απάντηση στο ερώτημα.
Ο Μπλέκ, ο ξανθός γίγαντας με την ευγενική καρδιά και τον αγνό πατριωτισμό και με τις συντριπτικές μπουνιές και με όλα τα ωραία του αλλά από γυναίκες ;;; .. τίποτα !!!
Όλο άγγλοι, ινδιάνοι, προδότες, ληστές, αλλά από ποδόγυρο τίποτα !!!
Γιατί όχι καμία αμερικάνα πατριώτισσα γκομενίτσα; Γιατί όχι και καμία ινδιάνα σκλάβα; Καμία Εγγλέζα αριστοκράτισσα που να ήταν τσιμπημένη μαζί του; Όλα μαζί αυτά και εναλλαγές;
Τίποτα απ’όλα αυτά φίλοι μου. Ο Ζαγκόρ τα ίδια. Μόνιμα με τον Τσίκο και απειλές και κακοί και μυστήρια και ταξίδια σε βάλτους και οροπέδια με επικίνδυνες περιπέτειες αλλά καμία γυναίκα στην υπόθεση ;;; όχι χρόνος για γυναίκες;;.. καμία δεν βρέθηκε να δείξει λίγο ενδιαφέρον στον δυνατό ήρωα;; τίποτα και εκεί. Μα καλά αυτοί οι Ιταλοί δημιουργοί… Τόσο πουριτανοί ήταν;
Αλλά και οι ιστορίες από το Δυναμικό αγόρι έτσι ήταν. Και ο Δικαστής Ντρέντ καλός ήταν αλλά και αυτός πολύ μισογύνης ρε παιδάκι μου και κατσούφης.. Και οι άλλες οι ιστορίες του Αγοριού, εγγλέζικης αλλά και ισπανικής προέλευσης από ποδόγυρο και ρομάντζο τίποτα.. Βία, περιπέτειες, κίνδυνοι, ηρωισμοί, μπαλαδόροι στα γήπεδα αλλά από γυναίκες τίποτα στη υπόθεση.
Τελικά εγώ κλίνω στα αμερικάνικα γιατί όλο και κάποια όμορφη είναι στο πλευρό του ήρωα. Καμιά φορά και δύο.. Άντρας χωρίς γυναικοκατακτήσεις τι άντρας είναι;
Άντε και με αυτό το ελαφρό θέμα ελπίζω να σας απέσπασα κανένα χαμόγελο διακοπών Αυγούστου..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου