Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Ένα μικρό μπλε Στρουμφ

Είμαι αυτές τις ώρες στο μαιευτήριο που είναι το μικρό μου στρουμφάκι.
Ο γιός μου που ήρθε χθες στην ζωή. Ένα μικρό χαριτωμένο (όταν δεν τα κάνει) πλάσμα. 
Διάδοχος και κληρονόμος της συλλογής μου (χε χε).

Μία πρώτη φωτογραφία του Μικρού Νικόλα !





Η κόμικς ζωή που λέει και ένας...συνάδελφος συνεχίζεται όμως οπότε σας ετοιμάζουμε μερικές ή πολλές προσθήκες στη σελίδα της Μάσκας και του Μυστήριου αλλά και μια νέα σελίδα έκπληξη.
Προσεχώς σε λίγο έρχεται (χμ..ναι κάπως έτσι)..

11 σχόλια:

  1. Αγγελούδι, να σας ζήσει το (ζ)ΑΓ(κ)ΟΡΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (ζ)ΑΓ(κ)ΟΡΑΚΙ έ ?

    Ωχχ γιέ μου μας πήρανε χαμπάρι !!

    Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές.
    Προσωπικές, τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές όλες θερμές και φιλικές.
    Ευχαριστώ πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σα να σου μοιάζει ρε μπαγάσα! Το ονομά μου το διάλεξες σε ανταπόδοση για τη σχέση εξάρτησης που έχω με σένα όπως έλεγε κι ένα καλό παιδί του χώρου?????????

    καλό ε?

    και πάλι εύχομαι τα καλύτερα γιατί σου αξίζει! να είστε πάντα υγιείς και ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χιλιόχρονο και καλότυχο να είναι Κώστα ... Και εσείς οι γονείς του να έχετε υγεία να το καμαρώνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!
    Να τον χαίρεσαι, φίλε μου και να τον δεις μεγάλο και τρανό (μεγαλοεκδότη κόμικς ας πούμε)!
    Υγεία και ευτυχία για το παιδί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελα ρε φίλε, απο τωρα ο κανακάρης κοιμάται και η....συλλογή του μεγαλώνει!!!Τώρα αρχίζουν τα όμορφα Κωστή ή μήπως.....Χαζομπαμπά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε, σου εύχομαι να τον δεις δυνατό σαν τον ΜΠΛΕΚ, άτρωτο σαν τον Superman, έξυπνο σαν τον ΚΥΡΟ ΓΡΑΝΑΖΗ, μαχητικό σαν τον ΓΙΩΡΓΟ ΘΑΛΑΣΣΗ, ΔΙΚΑΙΟ σαν τον ΜΙΚΡΟ ΣΕΡΙΦΗ, να σκοράρει ΓΚΟΛ στα γήπεδα της ζωής όπως ο ΡΟΎ, να έχει την τύχη του ΓΚΑΣΤΟΝΕ, το χρηματοκιβώτιο του ΣΚΡΟΥΤΖ (αλλά όχι και την τσιγκουνιά του), να ταξιδέψει σαν τον ΤΕΝ ΤΕΝ και να αποφεύγει τις κακοτοπιές της ζωής όπως ο Χαλίφης του ΙΖΝΟΓΚΟΥΝΤ.
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να σας ζησει και να εχει παντα την υγεια του διαβαζοντας κομικς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κούκλος ο μπέμπης σας! Να σας ζήσει, ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΟΣ κι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το είδα και εγώ Κώστα μου το αγγελούδι σου,οντως
    κούκλος,μιλαμε ομως για....χαζομπαμπά ετσι παιδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή