Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Θέματα από το ψυγείο...

E-mail που είχε σταλεί στο www.mycomics.gr

Γειά σας ,
Εδώ και καιρό ,σε μια κρίση νοσταλγίας , αναπολούσα την συλογή μου( περίπου 100 τεύχη ) από τα ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ-ΠΑΡΑΞΕΝΑ -ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ (τρέλα είχα με τον παράξενο ΑΔΑΜ) , τα οποία είχα αγοράσει ( δύο τεύχη κάθε εβδομάδα με το χαρτζηλίκι μου ) απο το στοκ του ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΗ-ΑΤΛΑΝΤΙΣ (ράφια ξύλινα γεματα με όσα τεύχη τους είχαν μείνει απούλητα - πρέπει να ήταν γύρω στο 1975).
ΜΕΤΑ τα ΧΑΡΙΣΕ η γιαγιά σε κάποια παιδάκια στο χωριό νομίζοντας οτι έχω μεγαλώσει και δεν τα ήθελα. ΕΤΣΙ ΣΚΟΡΠΙΣΑΝ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΑΝ.Χαλάλι τους αφού κατάφεραν να μου αφήσουν τόσο έντονες αναμνήσεις.
Θέλω να σας ευχαριστήσω γιατί με την ιστοσελίδα σας μπόρεσα να τα ξαναδώ έστω, αφού δεν μπορώ να τα ξαναπιάσω (15-20 Ε είναι η τιμή που βρήκα τυχαία σε κάποια τεύχη , αγόρασα ένα μόνο μήπως μου φύγει ο καημός).
Υπάρχουν αλήθεια κάποια απο αυτά τα περιοδικά σκαναρισμένα στο ιντερνετ (έστω και σε αγγλικά);
Ομως ας αρπάξω την ευκαιρία να ζητήσω να με βοηθησετε να ξεδιαλύνω κατι που έχω στο μυαλό μου σαν οχι σαφή ανάμνηση.
Μήπως κανείς απο εσάς θυμάται τον ΠΑΜΚΙΝ 3 (κωδικό όνομα του Μίκυ σαν αμερικάνος μυστικός πράκτορας ) που μαζί με τον Γκούφη προταγωνιστούσαν σε ιστορίες αστυνομικές - κατασκοπείας σε περιοδικο ( πώς λεγόταν ;)μεγάλου σχήματος ασπρόμαυρο εναλλάξ με σελιδες σε αποχρώσεις πορτοκαλί.Όλοι οι άλλοι χαρακτήρες ήταν κανονικοί άνθρωποι .Η περιπέτεια που θυμάμαι αναφερόταν σε ένα αεροπλανοφόρο που μπορούσε να γίνει αόρατο (η ιδέα σίγουρα απο το πείραμα της Φιλαδέφειας που τότε είχε αρχίσει να γίνεται γνωστό).ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ αυτό το κόμικς να μοιραστεί μαζί μας μερικές σκαναρισμένες σελίδες ;;
Φιλικά και ενθουσιασμένος
Πρ... Δημήτρης

Σημείωση της σύνταξης : Το θεματάκι με την ερώτηση έχει λυθεί.. :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου